همکاری با فولاد سازی چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ( سهامی عام ) در خرداد ماه 1371 تحت شماره 2257 در دفتر ثبت شرکتهای استان یزد به ثبت رسیده است. این شرکت اکنون به دو بخش معدنی و صنعتی قابل تفکیک می‌ باشد که شرکت معدنی از مرحله استخراج سنگ تا تولید کنسانتره و بخش صنعتی از تولید گندله تا فولاد را شامل می‌شود. این شرکت در زمینه اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور)  و تولید محصولات فولادی فعالیت دارد.

آداک سنجش در سال 1397 با درخواست شرکت احداث صنایع و معادن سرزمین پارس ( پامیدکو ) و شرکت آسفالت طوس به عنوان پیمانکار و بهره بردار مجتمع فولاد سازی چادرملو ، جهت مانیتورنیگ مخازن پساب یا فاضلاب فولاد سازی که حاوی موادی مانند براده فلزات سنگین ، اسید و روغن می باشد. نسبت به اجرای پروژه تولید ، نصب و راه اندازی لول ترانسمیتر سیم بکسلی مدل (لینک ) LT 92  اقدام نمود.

پروب سیم بکسلی این لول ترانسمیتر جهت کارکرد در مخزن بتنی پساب ، درون لوله استیل هم مرکز نصب شده است.

نکته حائز اهمیت و متمایز در این پروژه ، جدا بودن محفظه برد الکترونیک از پروب و مخزن می باشد.به دلیل شرایط سخت مخازن پساب فولاد مانند رطوبت ، محیط اسیدی و بخار و همچنین احتمال سر ریز مخزن ، پروب با آی پی  IP68 و با طراحی خاص خود و همچنین استفاده از محفظه دوم از جنس استیل ، از محفظه اصلی و برد الکترونیک جدا شده است.

شناسنامه پروژه

نام کارخانهکارخانه فولاد سازی مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو 
صنعتفولاد
آدرس کارخانهیزد –  اردکان – کیلومتر 25 جاده اردکان نایین 
عنوان پروژه اولنصب لول ترانسمیتر در واحد آب رسانی فولاد سازی مجتمع چادرملو
سال اجرا1397 تا –
مواد مخزنپساب فولاد سازی حاوی روغن ، اسید و براده فلزات سنگین
جنس مخزنبتن
محصول مورد استفاده در پروژهلِول ترانسمیتر سیم بکسلی مدل LT 92  با پروب جدا از محفظه IP68 و لوله استیل هم مرکز
محصولات مرتبطLT 91
آدرس کارخانهیزد –  اردکان – کیلومتر 25 جاده اردکان نایین 
ایکن شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
ایکون اسفالت طوس
ایکون پامیدکو
عکس نصب
ویدئو نصب

پروژه های مرتبط