مقالات

لول سوئیچ چرخشی

لول سوئیچ چرخشی

 

لول سوئیچ چرخشی محصولی است که در جهت اندازه گیری ارتفاع و سطح سیالات موجود در مخازن مورد استفاده قرار می گیرد. لول سوئیچ به تغییرات ارتفاع سیالات واکنش نشان می دهد و این موضوع باعث کنترل سطوح مخازن می شود.

این لول سوئیچ متشکل از یک پره فلزی است که به وسیله یک موتور الکتریکی حول محور به گردش در می آید. سطح مواد با برخورد به پره از دوران آن جلوگیری می کنند . این موضوع باعث می شود که نیروی ایجاد شده از توقف پره منجر به فعال شدن میکروسوئیچ موجود در لول سوییچ شود و در نهایت سیگنال الکتریکی که نشان دهنده پر بودن مخزن است ارسال گردد.

این محصول در صنایع مختلفی استفاده می شود که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند صنایع پتروشیمی، سیمان، غذایی، دارویی، پلاستیک و معدنی اشاره کرد.

لول سوئیچ روتاری

لول سوییچ روتاری

 

نصب لول سوئیچ چرخشی

 

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که نصب لول سوئیچ چرخشی به چه صورت است. لول سوئیچ ها را میتوان به روش های مختلفی نصب کرد که این مسئله تا حد زیادی به ساختار سنسور، شرایط مخزن و نیاز مصرف کننده بستگی دارد. این محصولات را میتوان در قسمت های مختلفی از مخزن مانند بالا، پایین و کناره ها نصب نمود.

یکی از موارد مهمی که باید در زمان انتخاب این محصولات در نظر گرفته شود ابعاد سوئیچ و ساختار آن با توجه  به میزان فضای موجود در محیط کاری مورد نظر است. سوئیچ باید دارای شرایط مناسب برای استفاده در محیط مخزن باشد. وجود کوچکترین عامل بازدارنده در آن موجب می شود که در نمایش میزان سطح مایع خطا ایجاد شود.

خرید لول سوئیچ چرخشی

 

خرید لول سوئیچ چرخشی به دو صورت حضوری و آنلاین امکانپذیر است. در خرید حضوری لول سوئیچ همانطور که می دانید باید به فروشگاه های فعال در این زمینه مراجعه نمایید. این کار قطعا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. برای سر زدن به فروشگاه های مختلف در سطح شهر باید ساعت های زیادی را در شلوغی و ترافیک های سنگین بمانید.

خرید آنلاین این محصول می تواند در زمان شما تا حد زیادی صرفه جویی کند. گذشته از آن شما می توانید با جستجو در فروشگاه های آنلاین مختلف قیمت ها را مقایسه کنید.  با بازدید از این فروشگاه ها می توانید اطلاعات کاملی را در مورد این محصول به دست آورید و خریدی هوشمندانه داشته باشید.

مجموعه ما یکی از مراکز  معتبر ارائه دهنده لول سوئیچ چرخشی است. شما عزیزان می توانید این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما تهیه نمایید. اگر نیاز به کسب اطلاعات جامع تری دارید کافیست از طریق شماره تلفن های مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.